SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Till mor

Kategori: snabbt & enkelt

Min morsdagpresent till min egna mamma som utlovat. På jobbet har vi ju smycketillverkning som sysselsättning för en del av brukarna och dessa kommer därifrån, men det är jag själv som gjort dem. Jag har gjort ett par liknande tidigare till mig själv och tänkte att det hade varit roligt att ge mamma dessa eftersom hon gillar blått.
 
Förpackningen är ett eget påfund, jag tyckte det skulle vara roligt att ge bort örhängena i en fin ask och så kom jag på att en minhandväska vore toppen. Testade mig fram lite och detta är version 1:2. Den första fick inte plats på den lilla biten blå papper jag hade så det fick bli en ny rosa istället. Om gillar väskan kan jag lägga upp mått och sånt vid ett senare tillfälle, annars tror jag att det syns rätt väl hur den är gjord på sista bilden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: