SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Jag kan inte sluta

Kategori: barnkläder

Det verkar som att jag blivit biten av sydjävulen för jag kan inte sluta sy v-ringade t-shirts till lillebror. Det är tur att han behöver uppdatera garderoben med fler t-shirts för varenda tyg jag tar i passar så bra till denna modell. Den här gången lyckades jag byta till mig en bit tvspelstyg från Delatezz. Egentligen ville A ha en långärmad tröja helt i tvspelstyg, men han behöver inte fler långärmade just nu så det fick bli kort ärm. Tyget har dessutom väldigt mycket färger och figurer så jag valde enfärgade gröna ärmar och grön mudd i halsringningen för att det inte skulle bli för mycket. Det innebär att jag fortfarande har en liten bit kvar av tyget som kanske räcker till en mössa eller ett framstycke på en tröja. 
 
 
På söndag bär det iväg till Malmö för Symässa. Jag och mamma ska ha lite mor-och-dottertid. Ska bli kul även om jag hellre åkt till Stockholmsmässan. Det får bli en annan gång. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: