SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Mera nysytt

Kategori: barnkläder

 
Jag kom på att jag faktiskt lurade er lite i förra inlägget. Inte medvetet förstås, men jag hade ju helt glömt bort att jag var på sylan innan påsk och sydde en hel dag. Det var fantastiskt roligt att sy, prata och utbyta tips och idéer. Resultatet blev en USA-inspirerad tunika till mig själv, en meps till lillebror och så hann jag sy ihop denna tröja,  men muddade och fållade hemma. Dinotyget är lite tunnare i kvaliteten och otroligt mjuk. Modellen, Birthday Fish, är lite ledigare i snittet som passar bra på min lille goding och som vanligt har jag hittat den i Ottobre, närmare bestämt i 3/2013. Tyget gjorde att jag tyckte att det var onödigt med extra detaljer, ibland är det enkla finast. Och som vanligt är det svårt att få till några bra bilder med lillebror iförd det nysydda så suddiga dagisbilder får duga. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: