SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Vardagslyx

Kategori: snabbt & enkelt



Detta pyssel hade jag sånär som glömt bort om jag inte i fredags blivit tillfrågad om varifrån min snygga lunchpåse kom. Känns lyxigt att kunna packa lunchlådan till jobbet i denna lilla påse. I orginalutförande var den dock inte lika tilltalande; bibliotekets slogan "Låna dig rik" prydde dess utsida.Inget ont om biblioteket, tvärtom, men trycket var helt grått. Lite färgglatt "Tildapapper" och lim senare och påsen ser genast mycket roligare ut. Olika utseende på de båda sidorna, men tyvärr kan jag inte visa "baksidan" av påsen för den blev kvar på jobbet...

Kommentarer

  • maria syr och så vidare säger:

    Vilken fin påse, bra idé! Gillar också tildapapper, de är så fina!

    2012-06-13 | 19:58:12
    Bloggadress: http://mariasyr.blogspot.com
  • Mia säger:

    Tack! Det är så lite som ger det där lilla extra och sätter guldkant på vardagen.

    2012-06-13 | 20:46:26
    Bloggadress: http://pysselmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: