SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Julkjol. Eller klänning.

Kategori: vuxenkläder

Sista arbetsdagen innan jul idag, eller iaf sista på dagcenter och då har jag haft som tradition att klä mig lite juligt. Förra året hade jag en spelande tomteluva som var väldigt underhållande, men i år blev det en julkjol/ klänning sydd av en julduk och en stor bit muddväv. Mudden är så lång att jag om jag vill kan ha kjolen som en kort klänning, men det passar inte riktigt på jobbet så idag är det en julkjol. En bild med den på bjuds också, tagen av ena av storebrorsorna i all hast nu på morgonen. Örhängena är också nya tillverkade igår kväll, men en närmare bild på dem bjuder jag på lite senare, eller kanske imorgon då jag ska på julkoncert ikväll.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: