SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Grytlappar

Kategori: svammel

 
Yngsta brorsan har precis flyttat hemifrån och då vill ju syrran gärna bidra lite på sitt eget sätt. Två grytlappar i denim blev det. Tyget har han själv valt, men kantbanden valde jag. Tycker att det blev en snygg brytning mot det lite maskulina denimtyget, som jag valde att använda båda sidor av. Vi får se vad han tycker när han ser dem. Skulle han inte gilla dem får jag väl lov att sy ett par nya till honom. Dessa gillar jag själv så mycket att de gärna får stanna här hemma.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Snygga!

    Svar: Tack! Nu hoppas jag (fast egentligen inte så mycket) att brorsan tycker samma så att jag blir av med dem. Det ju inte varit helt fel att behålla dem...
    Mikaela Gottfridsson

    2012-08-23 | 22:12:58
    Bloggadress: http://myssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här: