SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Gårdagens slakt:

Kategori: återbruk



Satte saxen i lite kläder igår: en grön t-shirt med spindelmönster och två svarta tröjor samt ett par svarta velourbyxor. Dagens skörd:







Totalt sex mössor och två dreglisar. Fast det ska erkännas att de två nedersta svarta inte kommer från återvunna tröjor utan klipptes till från "rent" tyg. Jag var tvungen att sy två extra mössor för att blidka de stora killarna eftersom tröjtygerna inte var stora nog för mössor åt dem. De var lite sura på mig för att jag klippte sönder den gröna spindeltröjan eftersom den var arvegods från favvokusinen. Jag tyckte den passade bra som mössor och dreglisar:-) Av de övre svarta mössorna tror jag den nedre som är lite mindre kommer att passa finfint på lillebror. Den högra spindelmössan har han redan invigt idag. Så då är det två mössor över.



Pose från L.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: