SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Vinnaren av de virkade tofflorna

Kategori: svammel

...och den som snart slipper frysa mer om fötterna är....


Emma T

Grattis till dig! Mejlar dig snarast om adressen. Ni andra tack för visat intresse och bättre lycka nästa gång.



Var med svärmor till Malmö igår, hon har velat till Stoff & Stil hur länge som helst, men det har inte blivit av förrän nu. Shoppade en hel del tyger, bl.a. den allra sista biten på den allra sista rullen av regnbågstyget från förra sommaren - tänk att jag inte kommit mig för att köpa något av det innan. Och vilken tur att det fanns kvar! Har även kommit mig för att sy lite igen - T-shirts till killarna, en är klar och en väntar på halsmudd och fållar. Förhoppningsvis blir det klart ikväll (om jag orkar, är såå trött), så då dyker det upp lite bilder imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: