SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Vårkänslor

Kategori: svammel

Tro´t eller ej, men i fredags när solen sken utanför fönstren fick jag vårkänslor, lite tidigt kanske, men både Ottobre och Panduros vårkatalog låg i brevlådan i torsdags. När jag tittar i Ottobre slås jag av de härliga färg- och mönstermixerna som känns härligt vårliga - turkos, äppelgrön, rosa och rött.



Kjolen påminner mig väldigt mycket om en färgrik skapelse jag funnit när jag surfat lite och så småningom hamnat på en tysk syblogg med det passande namnet  farbenmix . Eller vad tycker ni?



Den här tjejen syr helt galet snygga och färgrika kläder. Dessa tröjorna är några andra favoriter:

 
                   

                                

Kommentarer

  • Jeanna säger:

    Håller med, snacka om att de kläderna fick en att känna vårkänslor! Jättesöta och fina var dom! -Måtte jag få en dotter en dag så att man kan göra sådana här söta saker till henne! :o)

    2009-01-20 | 21:58:23
  • Marina säger:

    vissa saker kan bli för mycket men annars var de fina!

    2009-01-21 | 13:40:42

Kommentera inlägget här: