SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Utmanad

Kategori:

Anne/ mammanpysslar har utmanat mig att svara på några frågor om mig själv.

3 namn jag går under: Mia, Mikaela och mamma (Mia).
3 saker som skrämmer mig: att det ska hända mina barn något, småkryp och allehanda insekter och nålar (en paradox jag vet).
3 saker som jag har på mig: tunikor, leggings och jeans.
3 sanningar: Jag är kvällsmänniska, jag tycker att det är roligt att läsa sömnadsbeskrivningar och jag älskar min familj.
3 saker jag verkligen vill ha: en ny större båt, semester och mer (sy)tid.
3 söta pyssslare som jag skickar vidare dessa frågor till: Victoria, áYeliqa och ett tu tre.

Kommentarer

  • Ett Tu Tre säger:

    Kul! Dina utmaning är antagen och mina svar finns på min blogg!

    2008-05-22 | 16:39:53
    Bloggadress: http://www.janssonswebb.se/etttutre/
  • www.syfroken.se säger:

    Tack för utmaningen, nu har jag skickat den vidare!

    2008-05-23 | 21:46:41
    Bloggadress: http://www.syfroken.se

Kommentera inlägget här: