SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Faster Mia

Kategori:

Måste bara kort berätta att jag blivit faster för första gången. Nästan lika nervöst som att föda själv, men allt gick bra och det blev en liten flicka. Jippi, nu får jag också sy flickkläder! Har varit lite avundsjuk på alla er andra bloggare som får sy en massa söta klänningar... Har inte träffat underverket ännu, kanske blir det till helgen, men först måste jag sy en välkommen- till- världen-present. Tror det blir påslakanset till vaggan, har redan köpt tyg för länge sedan till detta. Vågar blogga om det för jag tror inte att mamma M och pappa R har tid att sitta vid datorn nu :-)

Kommentarer

  • Viktoria säger:

    Åh, vad kul!
    Grattis!
    Det är faktiskt väldigt kul att sy flickkläder och det finns så många fina tyger. Glöm inte fota dina resultat och visa dem här!

    2008-01-11 | 19:20:20
    Bloggadress: http://www.syfroken.se

Kommentera inlägget här: