SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Presentlager?

Kategori:

Ibland önskar man att dygnet hade fler timmar eller att man åtminstone slapp sova bort dem. Som inför jul när jag påbörjat två hemsydda julklappar, som tack vare sjukdom och allmän tidsbrist aldrig hann bli klara. Eller som nu för någon vecka sen när jag tänkte sy två födelsedagspresenter, men inte hade tyg hemma till dem och inte heller tid att åka och köpa tyg. Kanske borde jag ha lite mer framförhållning och inte påbörja presenter så sent, men det är ju bara jag. Som nu när jag äntligen kommit på vad jag ska ge mannen på alla hjärtans dag och måste åka och inhandla grejor (igen!) till projektet. Egentligen borde jag väl sy presenterna när jag kommer på dem för att på så sätt alltid ha en present i lager, hmm... en rätt bra idé egentligen, vi får se om det blir något av den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: