SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Inte mycket nytt under solen...

Kategori:

Jag har jobbat mycket nu, men även sytt en del (jag lovar), men tyvärr inget som kan visas upp här. Har även dragit upp (för femtioelfte gången) det jag hade stickat och börjat om igen, denna gången kom jag på att om jag använder dubbelt garn får jag den fina randeffekten, som rätstickning ger, att bli tydligare. Har nog kommit halvvägs på bakstycket igen och det kan bli en del stickat denna veckan eftersom jag jobbar natt.

Har lite grejor tillklippt så med lite tur kan det bli något sytt också denna veckan. Sen tror jag att jag hittat ett mönster på byxor som kan funka till killarna, ska kontrollmäta först bara. Har även lite tankar på presenter och julklappar snurrandes i huvudet även om det är långt till jul ännu så vet jag ju att det bara kommer svischa till och sen är det december.

Avslutar med en bild, som jag fått av lilla Hs mamma, där man ser hur klänningen sitter på lite bättre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: