SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Söta små påsar

Kategori: snabbt & enkelt

I helgen har mina stora killar varit på kalas hos två tjejkompisar. När jag slagit in presenterna de skulle ge bort blev det några remsor presentpapper över. Istället för att kasta dem kom jag på att man kunde vika små söta påsar. Tre stycken blev det i ett huj, sen var jag tvungen att packa inför min lilla shopping/vänninehelg med underbara J. Vi hade en helt fantastisk fredagkväll och en minst lika bra lördag i Köpenhamn innan det var dags att skiljas åt och sätta sig på tåget hem igen. Vad som fick följa med hem? Tja, en hel del pysselmaterial blev det så klart och så lite tyger från Stoff & Stil som jag passade på att besöka på vägen ner. Kanske att ni kan få en glimt av det framöver.

Kommentarer

  • Fröken Pyssel säger:

    Vilka söta små påsar. Perfekt för små presenter!

    Svar: Tack! Ja, de funkar säkert till lite allt möjligt. T.ex. har jag stoppat lite fröer i en av dem.
    Mikaela Gottfridsson

    2012-09-06 | 08:37:39
    Bloggadress: http://www.pastill.nu

Kommentera inlägget här: