SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Liten prinsessa

Kategori: svammel

Jag har virkat lite kalorifria tårtor igen och när jag satt på tåget hem i lördags fick jag en liten , liten  bit restgarn av det gröna. Eftersom jag inte hade något annat att ta mig för började jag virka en pytteliten prinsesstårta. Väl hemma virkade jag botten och marcipanrosen och sen hittade jag kulbandet i en av mina pyssellådor. Väldigt kul och söt är den. Enda nackdelen är att alla barnen också tycker att den är söt vilket medför att jag numera inte har en aning om var mina nycklar är...
 
PS. Pappret jag har under nyckelknippan införskaffades i Köpenhamn. Jättehärlig kvalitet, får mig att tänka på sammetstapeterna som satt i vardagsrummet när vi flyttade in i huset. Får se vad de tre rullarna kan bli...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: