SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Väntan är över

Kategori:

Jag har liksom många andra sybloggare en längre tid gått och väntat på kanintyget i nya färger. Ett efter ett har det ploppat upp alster i olika bloggar - utom här. Jag tyckte jag var tidigt ute med betalningen så jag har börjat fundera lite, har posten slarvat bort mitt tyg? Det har hänt mig förr att paket försvunnit på posten: ( Men så idag kom den- avin som talar om att jag har ett paket att hämta ut uppe i byns affär. Jippi! Imorgon ska jag hämta ut paketet och sen planerar jag(man vet ju aldrig om något oförutsett händer när man har barn) att sy hela kvällen. Vi får väl se om det blir något i kanintyget.

Ikväll efter jobbet har jag kortat tomtebyxorna så pojkarna kan ha dem med sig till dagis imorgon. De ska ha Alice Tegner-kväll nästa vecka och ska vara klädda som små pojkar från förr med kortbyxor, skjortor och skärp(?). Vi får se om jag kan få till en bild på kortisarna imorgon bitti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: