SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Tävling

Kategori:



Vad är detta? Du behöver inte kunna namnet på "saken" men du ska veta vad den används till egentligen och vad jag använder den till. Lätt/ svårt? Kom med gissningar! Tävlingen är öppen augusti ut och på måndag dras en vinnare om det är flera som har svarat rätt. Du vinner en liten handgjord gåva från mig.

TILLÄGG 26/8 21.00: Dess egentliga användning är relaterat till mannens jobb, kanske ingen jättelätt ledtråd men det ska ju inte vara FÖR lätt heller ;-) Endast EN gissning från varje person.

Kommentarer

  • carina säger:

    kanske en hopfällbar antenn att ha i fickan utifall behov uppstår, eller en liten magnet att fiska upp nålar med?

    2008-08-25 | 22:39:09
    Bloggadress: http://rinosyr.wordpress.com
  • Ina säger:

    får jag oxå gissa? Jag vet iof vad det är eftersom du visade mig sist...jag vinner ju aldrig nåt annars

    du tar upp nålar med den, en magnet"pinne" hehehe

    kommer från Gottes jobb...

    hoppas allt är bra annars!

    kram

    2008-08-26 | 10:02:34
  • Mia säger:

    FÖRTYDLIGANDE: Ja, alltså det stämmer att den kommer från mannens jobb - en extra ledtråd kanske för vissa, men det är fortfarande vad den används till som jag är ute efter(användningsområde). Det är alltså fritt fram att gissa fram till och med söndag och jag tror att jag gör ett tillägg om att man bara får gissa en gång.

    2008-08-26 | 20:57:49
    Bloggadress: http://pysselmia.blogg.se/
  • Meta säger:

    Det ar en pekpinne, typ som proffessorer har nar de har forelasningar :)

    2008-08-31 | 20:40:59
    Bloggadress: http://metusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: