SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Julen kommer ändå...

Kategori:

Jag har gått och känt mig lite hängig och trött de senaste veckorna. Dessutom har jag hostat ideligen så det har varit lite si och så med sömnen. Igår tog jag så äntligen tag i saken och gick till läkarstationen. LUNGINFLAMMATION löd domen - lunginflammation, jag som trodde att jag kanske hade en halsfluss typ eller ett attans envist virus. Fick doxyferm utskrivet, som ska ta de allra vanligaste typerna av lunginflammation(bredspektra), så vi får hoppas på att det hjälper för något riktigt blodprov tog de ju inte utan bara snabbsänkan. Hoppas, hoppas! (negativa jag VILL inte KAN inte har inte TID att vara sjuk nu så här inför julen)

Maken hade satt upp alla julstakarna igår när jag kom hem, tack du underbare man! Nu återstår bara alla mina "måsten" inför julen...tvätta fönster, baka pepparkakor, barnens julkalender(blir som den blir i år, stackars barn:-)), handla julklappar osv. Nåja, allt det får vänta  - just nu orkar jag helt enkelt inte något alls. Inte ens pyssla har jag det minsta lilla sug efter. Ja,ja jul blir det ju ändå...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    fyfan! säger jag bara hatar det.
    gå inte ut vad du än gör för då kan det bli värre.
    stanna hemma och drick varmt och ta din antibiotika om du fått någon.
    krya på dig.

    2007-11-30 | 11:43:30
    Bloggadress: http://sjukdom.blogg.se
  • Ina säger:

    Tycker också synd om dig men som sagt julen kommer utan att fönstrerna är putsade! =)
    Krya på dig!
    Kram Ina, roger, bebben

    2007-12-02 | 19:04:13
  • Josefin säger:

    Vad roligt med ytterligare en pysselblogg! Det är dem jag läser mest! Så roligt att se vad alla håller på med för pyssel hemma i sina skrubbar.

    Du får gärna sno idéen till min hängselkjol, skulle vara kul om du då länkade till mig bara.

    Nu får du ta och krya på dig!!!

    2007-12-03 | 17:32:23
    Bloggadress: http://josefindesign.blogg.se
  • Josefin säger:

    Säg bara till om du vill ha någon hjälp med mönstret!

    Mår du bättre?

    2007-12-04 | 15:12:58
    Bloggadress: http://josefindesign.blogg.se

Kommentera inlägget här: