SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Flitig som en myra

Kategori: svammel

Bloggande har det tyvärr inte blivit tid till på sistone - eller jag har inte prioriterat det. Det gör jag inte ikväll heller...ledsen, men ni får bara en liten tjuvkik på vad jag sysslat med ikväll.



Japp, jag har strukit - i mängder. Min lilla egengjorda piffikus är perfekt när jag ska ha exakta mått. Eller den funkar bra när jag inte orkar leta upp den riktiga i metall som ligger någonstans i röran i mitt syrum. Ett plus med en i papp är att risken för att bränna sig på den minskar avsevärt. Imorgon är vi lediga hela familjen tillsammans och då är det tänkt att vi ska vara ute i trädgården och jobba, men jag hoppas också hinna med att färda detta pyssel. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: