SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Rensning av tyglagret

Kategori: svammel










Som jag skrev i förra inlägget är habegäret av nytt tyg stort just nu. Men jag har på tok för mycket tyg redan som det är så för att jag inte ska falla för frestelsen så har jag gått med i Kajas De-stash utmaning. Det innebär att jag INTE ska köpa något nytt till sömnaden under februari månad. Utan enbart sy/pyssla med det som redan finns hemma. Lätt som en plätt? Nja, vi får väl se. Jag har tänkt besöka lite loppisar i helgen och då kan det ju bli svårt att inte köpa något. Kan man köpa lite tyg nu innan januari är slut, då köper man ju iaf inget i februari ;-) Nä, jag ska inte fuska jag lovar.


Kommentarer

  • Pernilla Simolin säger:

    Kan inte låta bli att kommentera, blev så imponerad øver alla fina projekt som beskrivs i bloggen. Så inspirerande:-) Hælsn. från Norge.

    2012-02-09 | 22:01:05
  • Mia säger:

    Tack så hemskt mycket! Blev så glad över den här kommentaren så du kan inte tro det! Precis vad jag behövde idag när ork och inspiration är i botten.

    2012-02-10 | 15:24:08
    Bloggadress: http://pysselmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: