SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Ett nytt försök

Kategori: svammel

Jag försökte tidigare att skapa ett inlägg med en utmaning från Josefin men länkarna till alla jag vill utmana blev bara fel hela tiden... Nu tänkte jag göra ett nytt försök att berätta:

8 sanningar om mig:

1. Jag har livlig fantasi, när jag var liten fantiserade jag bl.a. att jag var en same.

2. Jag skulle ha blivit tolk eller språklärare men arbetar nu som personlig assistent.

3. Jag har ett häftigt humör, något som tyvärr L verkar ha "ärvt".

4. Jag är gammal konståkerska, det kunde man inte tro idag...;-)

5. Jag har lätt för att få nya idéer, men har ofta svårt att fullfölja det jag påbörjat (iaf om det strular något)

6. Jag älskar havet och vår båt, men blir lätt sjösjuk :-(

7. Jag är periodare, ja vad gäller min kreativitet alltså, den går i cykler. Perioder av sömnad, virkning och stickning varieras med perioder när jag bara insuper andras kreativitet.

8. Jag har glömt bort vad jag skrev som sanning nr 8 i förra inlägget, så jag skriver att jag är grymt oteknisk och blir riktigt irriterad (mest på mig själv) när saker inte funkar. Tror emellertid att det inte var mitt fel att det blev fel i förra inlägget....

Jag vill utmana dessa bloggare att avslöja 8 sanningar om sig själva:

Palven

Caroline

Effie

Á yeliqa

Anne/Mamman pysslar

MalinJohanna

Ina

Jeanna

Jag tycker att det vore kul om ni antog utmaningen, men det är INGET TVÅNG utan helt frivilligt. Jag vill också be om ursäkt för allt trassel med fellänkningarna som fanns i förmiddagens inlägg. Hoppas att ingen tog illa vid sig.

Kommentarer

  • Jeanna säger:

    Jag har antagit din utmaning och den finns att läsa på min blogg...

    2009-03-20 | 22:47:11
  • Mia säger:

    Så kul! Det var ju mycket som jag inte visste.

    2009-03-23 | 15:08:46
    Bloggadress: http://pysselmia.blogg.se/
  • Effie säger:

    Nu har jag svarat på din utmaning



    //Effie

    2009-03-25 | 11:18:19
    Bloggadress: http://solfjader.blogspot.com
  • Jeanna säger:

    Tack själv, Mia! Alltid kul att läsa sådant om någon annan kompis! :-)

    2009-03-25 | 15:19:47

Kommentera inlägget här: