SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Beställning

Kategori:

När vi var i Danmark för en månad sen såg S en påse för toapappersrullar. Jag erbjöd mig att sy en, tyvärr har det tagit ganska lång tid, men jag är väldigt nöjd med slutresultatet. Lite shabbychic. Sydd i lintyg och med kviltvadd för stadga, spetsen är inköpt i Danmark. Baktill finns en liten hängare så hon kan hänga den på väggen, annars tycker jag den funkar fint på golvet också om man vill. På bilden har jag fyra rullar i och det finns plats för åtminstone lika många till. Hoppas att du är lika nöjd som jag S.



Också ännu ett lavendelhjärta, denna gången till det egna badrummet. En hjärtapplikation med initialerna från mormors lakan, lite spets och en knapp inköpt på secondhand. Egenodlad lavendel, eventuellt la jag i lite för lite denna gången.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: