SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Projektlista - på g eller att göra

Kategori:

Har länge tänkt göra en projektlista a lá Mamman pysslar. Det verkar så effektivt och bra att ha en lista som man kollar av med jämna mellanrum.

MARS PROJEKT:

  • Ändra mannens badbyxor inför badresan - nästan klart, återstår en sista provning innan jag färdar dem
  • Badbyxor till H & L - mönster klart idag på morgonen, klippa och sy ikväll
  • Provtunika till mig - på g, graderat mönster klippt och börjat sy, men nedprioriterat pga förestående badresa
  • Festtunika till mig - tyg inköpt, modell vald, måste komma igång snart!
  • Tackgåva till pappsen för golvläggning - snart på g, hoppas jag...
  • Stickade strumpor till H - en färdig, en på g
  • Påskpyssel - inget bestämt ännu
  • Doppresent?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: