SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Hurra!

Kategori:

Allt funkar som det ska igen från i förmiddags. Jippi! Tyvärr är jag beroende av internet inte bara för mitt syande utan även för mitt pluggande, då jag läser till undersköterska på kvartsfart. Inte för att jag haft så mycket tid över för studierna de senaste två veckorna då jag jobbat en HEL DEL övertid (över 30 timmar!). Övertiden har även påverkat mitt syande men jag har en del att uppdatera med trots allt. Bl.a ett par babybyxor till och en projektlista a´la Mamman pysslar samt en hel rad olika projekt på g. Men någon vidare uppdatering blir det inte nu, utan som tidigast ikväll (om jag orkar efter jobbet) eftersom jag bara har lunch från mitt pluggande nu och måste slita mig från blogg och dator och gå och äta lite och sen om några timmar börjar jag jobba.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: