SKAPARLUST

Jag skapar av hjärtats lust, allt mellan himmel och jord.

Välkommen till min nya blogg!

Kategori:

Är ny bloggare -prövade ett tag på netlog men tyckte inte om det. Jag vill kunna ha bilder i mina blogginlägg och jag vill kunna ändra bloggen enkelt. Vi får se hur det här går men jag vet att flera hobbybloggare använder sig av blogg.se så det ska nog funka.

Gillar som sagt var att pyssla och då främst textilt. Syr en del kläder åt mina tvillingpojkar, 4 år, men har även börjat sy lite till mig själv. Stickar och virkar emellanåt, men inget avancerat. Om du tittar in här så lämna gärna ett avtryck i form av en kommentar, även konstruktiv kritik mottas gärna!

Kommentarer

  • Ina säger:

    Hej kul att du oxå skaffat blogg!
    Ja vi ses kanske hemma hos päronen på söndag kommer stanna där till 16 tiden kanske innan susannes ljusparty...
    Har ni varit sjuka? inget vidare alls!
    Kram

    2007-11-23 | 12:26:22
    Bloggadress: http://ina8179.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: